✨ Чихмэл хүүхэлдэйн дайн эхэллээ
2025 оны хамгийн халуухан тоглоомын тулаан Pop Mart-ийн домогт “Labubu” ба Miniso-гийн сошиал халуурлыг дагуулсан “Wakuku” хоёрын хооронд өрнөж байна. TikTok, Xiaohongshu, Instagram дээр энэ хоёрын трэндүүдээр дүүрсэн гэхэд хилсдэхгүй. Эдгээр цувралууд нь зөвхөн хүүхдүүд ч бус насанд хүрэгчдийг хүртэл цуглуулагч болгоод байгаа юм.
🦷 “Labubu” – Домогт цуглуулгын ноён оргил

Pop Mart-ийн брэнд болох “Labubu” нь урт чихтэй, арзгар шүдтэй, өвөрмөц дүр төрхөөрөө дэлхий дахины анхаарлыг татсан. 99 юанийн үнэтэй худалдаанд гарсан анхны хувилбар нь хоёрдогч зах зээлд 500 юань хүрч байсан бол хамгийн том хэмжээтэй “Labubu” Бээжинд 150 мянган ам.доллараар зарагдаж дээд амжилт тогтоосон.
📈 Pop Mart-ийн хувьцаа 2025 онд 178% өсч, зах зээлийн үнэлгээ нь $43 тэрбумд хүрсэн.
🧮 2024 оны орлого нь $1.8 тэрбумд хүрч, 67% ашигтай ажилласан.
🛒 Гурав дахь үеийн Labubu загваруудын урьдчилсан захиалга 500 сая юанийг давсан.
Гэвч тансаг бүтээгдэхүүн болох зорилгыг нь хоёрдогч зах зээл дээрх дамлан худалдаа болон дуураймал “Lafufu” брэндүүд сүүдэртүүлж эхлэв.
🐰 “Wakuku” – Miniso-гийн “муур багш”

Wakuku нь Miniso брэндийн “TOP TOY” төслөөр бүтээгдсэн, Labubu-тай төстэй зэвүүн инээмсэглэлтэй чихмэл. Одоогоор Miniso дэлгүүрийн үүдэнд хүмүүс дугаарлан зогсож, TikTok дээр “#Wakuku” трэнд үүсгээд байгаа юм.
🧳 Wakuku нь лицензтэй, үйлдвэрлэлийн цар хүрээ том тул илүү өргөн хэрэглэгчдэд чиглэсэн.
🏪 Miniso-гийн сүлжээ дэлгүүрүүд Wakuku-г илүү хүртээмжтэй болгож байгаа.
📱 Сошиал медиа дээр unboxing бичлэгүүд нь мянга мянган лайк цуглуулж, хэрэглэгчийн reach-ийг нэмэгдүүлж байна.
Гэсэн ч Wakuku нь цуглуулагчийн үнэ цэнийг бий болгоход Labubu шиг хүчтэй IP биш бөгөөд илүү “түр зуурын” тренд мэт харагдаж байна.
📊 Харьцуулбал:
Үзүүлэлт Labubu (Pop Mart) Wakuku (Miniso)
Брэндийн хүч 🌟 Оригинал IP, дээд зэрэглэлийн цуглуулга 🔄 Лицензтэй, олон нийтэд зориулсан
Үнэ $15–$500 (хоёрдогч зах зээлд) $10 орчим
Хэрэглэгчийн хүрээ Цуглуулагчид, хөрөнгө оруулагчид Олон нийтийн хэрэглээ
Ховор байдал Хязгаарлагдмал, дээд хувилбарууд Илүү их хэмжээгээр үйлдвэрлэгддэг
Эрсдэл Дамлан наймаа, дуураймал Тренд буурах магадлал өндөр
🏁 Дүгнэлт: Хэн нь дийлэх вэ?
“Labubu” бол тансаг цуглуулгын зах зээлийн эзэн хэвээр үлдэж байна. Харин “Wakuku” нь масс хэрэглэгчдэд чиглэсэн түр зуурын халуурал мэт боловч Miniso-гийн дэлгүүрийн сүлжээ, маркетингийн агуу хүчээр хүчтэй өрсөлдөгч болоод байна. Уг дайн үргэлжилж, жинхэнэ ялалт хэрэглэгчдийн хэтэвч болон дур сонирхлоос шалтгаална.
